Telefonas:   +370 608 04132

Įmonės duomenys

  • Adresas
    Kražių g. 21, VILNIUS
  • Pašto kodas
    LT-01108
  • Kontaktinis asmuo
    Olga Žukienė
  • Telefonas
    +370 608 04132
  • Tinklalapis
  • El. paštas
  • Įmonės kodas
    125440574
  • PVM kodas
    254405716
  • Sodros kodas
    70938

Darbo laikas

  • Pr. 8:00-17:00
  • An. 8:00-17:00
  • Tr. 8:00-17:00
  • Kt. 8:00-17:00
  • Pn. 8:00-17:00
  • Št. Nedirba
  • Sk. Nedirba
Įvertinimas (3)
3 5 5

FINANSŲ APSKAITOS CENTRAS, UAB

Buhalterinės apskaitos paslaugos visų tipų įmonėms, naudojant modernią kompiuterizuotą apskaitos sistemą. Apleistos apskaitos tvarkymas. Finansinė analizė ir įvertinimas. Mokesčių apskaita. Darbo užmokesčio apskaita. Deklaracijos mokesčių inspekcijai. Deklaracijos Sodrai. Konsultacijos buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais. Atstovavimas kliento interesų valstybinėse institucijose, bankuose, kredito įstaigose bei kitose organizacijose. Buhalterinės apskaitos tvarkymas.

Veiklos apibūdinimas

Buhalterinės apskaitos paslaugos visų tipų įmonėms, naudojant modernią kompiuterizuotą apskaitos sistemą. Apleistos apskaitos tvarkymas. Finansinė analizė ir įvertinimas. Mokesčių apskaita. Darbo užmokesčio apskaita. Deklaracijos mokesčių inspekcijai. Deklaracijos Sodrai. Konsultacijos buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais. Atstovavimas kliento interesų valstybinėse institucijose, bankuose, kredito įstaigose bei kitose organizacijose. Buhalterinės apskaitos tvarkymas. Mokesčių apskaita. Finansinė apskaita. Konsultavimas finansiniais, mokesčių ir kitais ūkinės-komercinės veiklos operacijų, buhalterinio apiforminimo klausimais; Įmonės registracija savivaldybėje, Valstybės Mokesčių inspekcijoje ir Socialinio draudimo fondo valdyboje; Įmonės likvidacija, visos reikalingos dokumentacijos paruošimas bei patikrinimų atlikimas; Klientui įgaliojus, jo įmonės atstovavimas buhalteriniais apskaitos klausimais finansinės priežiūros ir kitose institucijose, įstaigose, įmonėse, organizacijose; Materialinių vertybių (taip pat ir piniginių lėšų), debitorinių bei kreditorinių įsiskolinimų inventorizacijų atlikimas ir dokumentų apiforminimas; Darbo, materialinės atsakomybės sutarčių bei pareigybinių instrukcijų ruošimas; Protokolų, įsakymų rašymas bei kelionės lapų pildymas. UAB "Finansų apskaitos centras" savo klientams teikia buhalterinės apskaitos tvarkymo paslaugas pagal kiekvieno kliento poreikius. Turėdami kvalifikuotus apskaitos specialistus ir naudodami modernią kompiuterizuotą apskaitos sistemą, siūlome Jums kokybiškas visas ar dalines apskaitos tvarkymo paslaugas. Siūlomos paslaugos apima nuo pirminių dokumentų ruošimo ir kontrolės iki finansinių ataskaitų, deklaracijų ruošimo valstybinėms institucijoms bei atstovavimo jose. Teikdami buhalterinės apskaitos paslaugas mes: sukuriame tinkamą pirminės apskaitos sistemą; patariame, kaip optimizuoti apskaitos sistemą ir procesą; kompiuterizuojame apskaitą šiuolaikinėmis apskaitos ir informacinėmis sistemomis atsižvelgiant į įmonės poreikius; darome kasdieninius buhalterinius įrašus pagal užsakovo pateiktus pirminius dokumentus; konsultuojame buhalterinės apskaitos tvarkymo klausimais, mokesčių, finansų ir kitais komerciniais klausimais; klientui pageidaujant vykdome bankinius pavedimus ar paruošiame juos vadovo tvirtinimui; apskaičiuojame mokesčius; apskaičiuojame darbuotojų atlyginimus ir su atlyginimais susijusius mokesčius; apdorojame darbuotojų atsiskaitymo dokumentus; rengiame mokestines deklaracijas ir teikiame Mokesčių inspekcijai ir Socialinio draudimo skyriui, taip pat kitoms institucijoms. Sudarome metines ir periodines finansines ataskaitas pagal Verslo apskaitos standartus (VAS) ir/arba Tarptautinius finansinės atskaitomybės standartus (TFAS) ir pateikiame įmonės vadovybei, Mokesčių inspekcijai, Juridinių asmenų registrui; paruošiame ir siunčiame ataskaitas bei informaciją įmonės vadovybei, steigėjams, motininėms įmonėms (taip pat ir užsienio kalba). Atstovaujame kliento interesams valstybinėse institucijose, bankuose, kredito įstaigose bei kitose organizacijose. Įmonėms, kurioms operatyvi apskaitos informacija yra ypač aktuali, siūlome naudotis galimybe internetu jungtis prie savo duomenų bazės. Tai yra, jūs per internetą prisijungiate prie savo įmonės duomenų bazės ir galite atlikti prekių pajamavimą, prekių ar paslaugų pardavimą, peržiūrėti ir spausdinti visas ataskaitas. Galima nutolusios darbo vietos paslauga, kai mūsų darbuotojas, prisijungęs prie Jūsų įmonės tinklo gali efektyviai pasinaudoti ten esančia informacija, reikalinga buhalterinės apskaitos vedimui ar apskaitą tvarkyti Jūsų buhalterinėje programoje. Taigi jeigu reikia kompetentingos, aukšto lygio buhalterinės apskaitos, esate naujai įsteigta įmonė arba tiesiog esate nepatenkinti Jūsų apskaitos vedimu, kreipkitės, mes pasistengsime Jums padėti. Visos mūsų teikiamos paslaugos yra apdraustos ADB "Reso Europa".

Raktažodžiai

Buhalterinė apskaita, Darbo užmokesčio apskaita, Deklaracijų pildymas, Deklaracijų rengimas, Apskaita, Mokesčiai, Mokesčių deklaravimas, Mokesčių mokėjimo atidėjimas, Finansai, Finansinės konsultacijos, Finansinės ataskaitos, Fnansinės paslaugos, Mokestinės konsultacijos, Pajamų deklaracijos, Pajamų deklaracijų pildymas, Skolų apskaita, Mokesčių apskaita, Finansinė apskaita, Buhalterinės apskaitos tvarkymas, Apleistos buhalterinės apskaitos tvarkymas, Buhalterinės paslaugos, Pirkimų apskaita, Pardavimų apskaita, Kasos pajamų ir išlaidų orderių apskaita, Skolų suderinimas, Mokėjimo pavedimų apskaita, Deklaracijos mokesčių inspekcijai, Deklaracijos Sodrai, Įmonės likvidacija, Įmonės registracija, UAB buhalterinė apskaita, VŠĮ buhalterinė apskaita, Mažų/vidutinių įmonių buhalterinė apskaita, Atstovavimas klientui bankuose, Atstovavimas klientui notarų biuruose, Astovavimas klientui Valstybinėje mokesčių inspekcijoje, Įmonių vertinimas prieš įsigijimą, Accounting and consulting, Accounting services

Siųsti žinutę