Įeinančių skambučių aptarnavimas

Įeinančių skambučių aptarnavimas:

Karštoji linija
Karštoji linija„KARŠTOJI LINIJA“ – tai daugiakanalis telefono numeris, specialiai parengta skambučių aptarnavimo specialistų komanda, darbas visą parą, aiškios ir informatyvios ataskaitos bei statistiniai duomenys realiuoju ir istoriniu laiku, skirti bei užtikrinantys aukštos kokybės skambučių aptarnavimą.
 

„KARŠTOJI LINIJA“ – TAI EFEKTYVUS SPRENDIMAS, SKIRTAS SKAMBUČIAMS APTARNAUTI BEI DIDELIAM SKAMBUČIŲ SRAUTUI APDOROTI:
  • Jei Jūsų įmonės klientų skambučių srautai dėl vidinių ar išorinių priežasčių yra kintantys ir įmonei sunku numatyti reikiamus darbuotojų resursus iš anksto;
  • Jei Jūsų įmonė pati nespėja aptarnauti didelio srauto skambučių, todėl rizikuoja prarasti potencialius klientus;
  • Jei Jūsų įmonė nėra pasiruošusi investuoti į įrangą ir personalą, tačiau privalo ilgą ar trumpą laiką aptarnauti didelį skambučių srautą.

„KARŠTOJI LINIJA“– TAI:
  • Kokybiškas ir greitas Jūsų klientų skambučių aptarnavimas suteikiant klientams aktualią informaciją apie prekes, paslaugas, vykdomas trumpalaikes bei ilgalaikes akcijas, reklamines kampanijas;
  • Registravimas į Jūsų teikiamas paslaugas, organizuojamus renginius, vykdomus rinkodaros žaidimus, akcijas.
  • Jūsų klientų konsultavimas iškilusiais klausimais, probleminių situacijų sprendimas, nusiskundimų registravimas.

 PASLAUGA „KARŠTOJI LINIJA“ NAUDINGA TOKIOMS ĮMONĖMS, KURIOS PAPRASTAI SULAUKIA DAUG SKAMBUČIŲ:
  • Įmonėms, įstaigoms, priimančioms užsakymus ar užklausas;
  • Techninio aptarnavimo ir pagalbos tarnyboms;
  • Informacinėms tarnyboms, skambučių centrams;
  • Valstybinėms institucijoms;
  • Žiniasklaidai.

REZULTATAS:
  • Visuomet laisva telefono linija bei skambučių aptarnavimas visą parą leis visiems norintiems klientams be kliūčių prisiskambinti.
  • Jūsų įmonės vadybininkai bei vadovai galės užsiimti tik tam tikrų (sudėtingų) klausimų sprendimu, tai – efektyvus laiko taupymas.
  • Skambučių centras užtikrina 98 % aptarnautų skambučių.
  • Yra grįžtamasis ryšys su vartotojais, atsižvelgiant į visus jų poreikius.
  • Visi skambučiai yra fiksuojami ir pateikiamos išsamios ataskaitos.

Paslauga „KARŠTOJI LINIJA“ gali ženkliai sumažinti užsakovo išlaidas, palyginus su skambučių aptarnavimo organizavimu pačiam užsakovui:
  • Nereikia mokėti atlyginimo skambučių centro specialistams.
  • Nereikia mokėti už darbo vietos baldus ir biuro įrangą.
  • Nereikia mokėti už patalpų nuomą.
  • Nereikia mokėti už skambučių centro programinę įrangą.
Turite klausimų? Norite bendradarbiauti? Kreipkitės callcenter@1588.lt, tel. +370 5 2780009