09 Gruo
„FCR Media Lietuva” pardavimų vadybininkai „Agile Selling” seminare

„FCR Media Lietuva” pardavimų vadybininkai „Agile Selling” seminare

Šių metų gruodžio 7 dieną „FCR Media Lietuva” pardavimų vadybininkai lankėsi „Agile Selling” seminare, vykusiame „Radisson BLU Lietuva”. Seminaro tema – greitesnių ir kokybiškesnių Agile pardavimų technikos – ypač aktuali „FCR Media Lietuva” vadybininkams, nuolat ieškantiems naujų būdų greičiau ir kokybiškiau patenkinti klientų poreikius ir pritaikyti jų verslo modeliui geriausiai tinkančias SEO, Google, B2B katalogų ar Web kūrimo paslaugas.


Seminarą vedė du pardavimų ekspertai – Nigel Risner, lyderystės ir pardavimų ekspertas, geriausiai perkamų knygų autorius, tituliuojamas „UK pardavimų chuliganu“, ir Algirdas Karalius, vienas ryškiausių pardavimų ir lyderystės trenerių Lietuvoje, sėkmės mokytojas ir motyvuojantis pranešėjas.

Svečias iš Jungtinės Karalystės Nigel Risner supažindino renginio dalyvius su nauju – konceptualiu amžiumi, kuriame svarbiausia idėjų generavimas. Pasak pranešėjo, klientui nebesvarbu jo poreikių patenkinimas, jis pats žino, ko jam reikia, todėl svarbiausia pardavėjo užduotis – suteikti klientui idėją, padėti ją realizuoti.


Iškelta mintis apie vieną iš pagrindinių priežasčių, dėl ko klientai neperka įmonės paslaugų – pasitikėjimo stoka. Nigel Risner aptarė ryšio su klientu, jam skiriamo dėmesio svarbą, kurie padeda kuriant pasitikėjimo atmosferą klientui. Ekspertas pabrėžė, kad pardavėjas yra svarbiausia įmonės grandis, „maitinanti įmonę”, todėl jis turi sulaukti pagalbos iš aplinkos. Todėl prie darnių kliento ir įmonės santykių, pasitikėjimo jausmo kūrimo turi prisidėti ne tik pardavėjas, bet ir visa darbuotojų komanda. Klientas turi būti palankiai pasitiktas ir išlydėtas ne tik pardavėjo, bet ir visų įmonės darbuotojų.


Lietuvių sėkmės mokytojas Algirdas Karalius renginio dalyvius supažindino su edukacinių pardavimų sąvoka. Pasak pranešėjo, klientui nebereikia specialisto, parduodančio prekes, jam reikia mokytojo, savo srities eksperto, kuris suteiktų klientui daugiau nei vien paslaugą, bet išmokytų, pasidalintų turimomis žiniomis. Todėl pardavėjui labai svarbu būti išsilavinusiam, apsišvietusiam savo srityje, žinoti tai, ko nežino klientas. Lektorius supažindino dalyvius su įvairiomis asmeninio tobulinimo technikomis, kurios padėtų greičiau mokytis ir greitai tapti savo kliento srities ekspertu.


Apibendrinant lektorių mintis, dabartiniams klientams svarbiausia iš pardavėjų gauti viziją, kaip geriausiai išspręsti verslo problemas ir pagalbą ją įgyvendinant bei kartu kuriant didžiausią vertę.

UAB „FCR MEDIA Lietuva" komanda yra pasiruošusi padėti šiais ir kitais reklamos klausimais, tad - susisiekime!


Telefonas: 8 (5) 236 1010
El. paštas: [email protected]